http://www.euro-bis.pl/page1.php?category=1Witam wszystkich serdecznie i zapraszam na imprezę pod nazwą "Warmińska Przeprawa z Dragon Winch o puchar Burmistrza Młynar" która odbędzie się 13-15.04.2012r. Jest to pierwsza z trzech edycji jakie zorganizujemy w roku 2012 wraz z firmą DRAGON WINCH z Krakowa która zgodziła się być głównym sponsorem imprez Warmińska Przeprawa z Dragon Winch.
Zaczynamy 13.04.2012r rejestracją zawodników w gospodarstwie agroturystycznym "Vitalis" Zastawno 37. Można sobie rezerwować pokoje. 14.04.2012r jedziemy do Młynar na oficjalne otwarcie imprezy, a potem prolog ( TU WAŻNA INFORMACJA KOLEJNOŚĆ STARTU DO PROLOGU BEZ WZGLĘDU NA KLASĘ TO KOLEJNOŚĆ WPŁYWU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH NA KONTO) Z prologu płynnie ruszacie na trasę po roadbooku długości około 120km z 5 odcinkami specjalnymi ( dla klas extrim wyczyn i quad) i 24 godz na jej przejechanie od startu (czas wpisany w kartę drogową). Tym razem trasa imprezy przebiegać będzie nie tylko po wąwozach ale również po polnych, leśnych, trudno przejezdnych, "uroczych" drogach naszego regionu gdzie umiejetność czytania rodbooka i metromierz napewno się przydadzą. Klasa turystyk ma trasę inną około 200km (przejezdna dla każdego pojazdu z napędem 4x4, trudne odcinki będą miały objazdy, tifor, wyciągarki lub team partner pewnie się przydadzą. Aby uniknąć niedomówień każdy pojazd ma mieć wspawane oczko do części konstrukcyjnej pojazdu do przyplombowania karty drogowej.Kolejne edycje to 13-15.07.2012r i 05-07.10.2012r jak nic się nie zmieni.
Wpisowe 400zł obejmuje:
- przygotowanie trasy
- pozwolenia na przejazd
- wyżywienie piątek (pieczona świnia na integracji)
sobota (śniadanie)
niedziela (obiad)
- dyplomy, koszulki, naklejki dla każdego uczestnika
- puchary i nagrody dla zwycięskich załóg
- niezapomniane wrażenia
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i zapraszam Włodek.
HARMONOGRAM IMPREZY
„WARMIŃSKA PRZEPRAWA Z DRAGON WINCHO PUCHAR BURMISTRZA MŁYNAR”
13.04.2012r – 16.00 otwarcie biura imprezy, rejestracja zawodników, plombowanie pojazdów.
20.00 rozpoczęcie integracji, pieczona świnia.
14.04.2012r - 7.00 – 8.00 śniadanie.
8.00 wyjazd do Młynar na oficjalne otwarcie imprezy.
9.00 otwarcie imprezy przez Burmistrza Młynar, parada w eskorcie na plac prologu.
9.30 start pierwszego zawodnika na trasę po wpisaniu godziny startu w kartę drogową zaczynającą się prologiem.
15.04.2012r - 12.30 zdanie kart drogowych ostatniego zawodnika
( nie póżniej niż 24 godz. Od chwili startu).
10.00 – 14.00 obiad.
13.30 ogłoszenie wyników, rozdanie pucharów i nagród.
14.30 zakończenie imprezy.